BINNEN 24 UUR VERSTUURD - GRATIS VERZENDING BOVEN 39.95 EURO

FAQ


Meest gestelde vragen over de mondkapjes i.v.m. het Coronavirus (COVID-19)

 

ZIJN JULLIE AANSPRAKELIJK ALS IK WEL ZIEK WORD?

Nee, wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden wanneer je toch een virus of bacterie oploopt. De WHO geeft aan dat het mondkapje op zich niet werkt tegen virussen en dat het altijd een combinatie nodig heeft met handen wassen en afstand houden. Tevens kunnen wij niet controleren of klanten op de juiste wijze onze mondkapjes en of filters gebruiken of wassen. 

ZIJN DE MONDKAPJES HERBRUIKBAAR?

Ja, de mondkapjes zijn herbruikbaar. Je kan de mondkapjes met de hand wassen, of in de wasmachine op maximaal 30 graden. Wij raden aan de filters na 14 dagen gebruik te vervangen.

BESCHERMEN JULLIE MONDKAPJES 100% TEGEN VIRUSSEN, ZIEKTES, COVID-19 EN DERGELIJKE?

Nee, wij kunnen niet garanderen dat onze mondkapjes 100% beschermen tegen virussen zoals COVID-19 en andere ziektes. Onze mondkapjes worden geleverd met een PM2.5 Filter welke 98% van de bacteriën weerhouden. 

VERKOPEN JULLIE DEZELFDE MONDKAPJES DIE IN DE MEDISCHE ZORG WORDEN GEBRUIKT?

Nee, mondkapjes in de medische zorg hebben een PM3.0 Filter (99% bescherming), en zijn ook alléén bestemd voor de medische zorg. En zijn dus op dit moment niet beschikbaar voor de particuliere markt. 

WAT VOOR MASKERS VERKOPEN JULLIE?

Wij verkopen maskers met een PM2.5 Filter. Per masker word er één filter meegeleverd die je zelf in het masker kunt schuiven. Dit filter weerstaat 98% van de bacteriën om je gezicht heen. PM staat voor 'Particulate Matter', oftewel fijn stof. Fijn stof betreft alle deeltjes in de lucht kleiner dan 10 micrometer.

VERPAKKEN EN VERSTUREN JULLIE DE MONDKAPJES HYGIËNISCH?

Ja, wij gebruiken handschoenen en mondkapjes bij het verpakken en versturen van de bestelling. In verband met hygiëne worden de filters los geleverd bij de mondkapjes en kun je deze zelf in het masker schuiven. Een gebruiksaanwijzing tref je aan bij de bestelling.

  

  

MEEST GESTELDE VRAGEN OVER: UW BESTELLING
IS HET MOGELIJK OM MIJN BESTELLING TE ANNULEREN?

Het annuleren van uw bestelling is niet mogelijk. Op het moment dat u de bestelling heeft bevestigd, wordt deze meteen in gang gezet. 

KAN IK NOG EEN ARTIKEL TOEVOEGEN AAN MIJN BESTELLING?

Op het moment dat u de bestelling heeft bevestigd, wordt de bestelling meteen in gang gezet. 

IS HET MOGELIJK OM EEN ONLINE GEKOCHT ARTIKEL OM TE RUILEN?
Het is niet mogelijk om uw artikel(en) online te ruilen. Omdat de maskers om hygiene draaien is het niet mogelijk te retourneren of te ruilen.
 
IS HET MOGELIJK OM HET AFLEVERADRES VAN MIJN BESTELLING TE WIJZIGEN?
Nee, het is niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Op het moment dat u de bestelling heeft bevestigd, wordt de bestelling meteen in gang gezet.